معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

سلام دوستان گرامی از این پس می توانید کتاب های عمومی رو از ما بخواهید

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ بخش 6

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ بخش 6

شمامی توانید برای خرید کتاب از بن تخفیف زیر استفاده کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/

شما می توانید از سایت زیر کتاب های عمومی را با تخفیف تهیه کنید:

عالی تبار     www.alitabar.com 

سالیان سال جِد این الگوی ارتباطی در درمان را دنبال می‌کرد امّا هرگز این روند را با یک درمانگر به اتمام نرساند(کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یاگ ) و مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرید. در ابتدا درمانگران به او امیدواری می‌دادند امّا پس از مدّتی او ناامید و دلسرد می‌شد. در واقع نه تنها او هیچ‌گاه نتوانست رابطه‌ای صمیمی و انسانی با درمانگران برقرار کند بلکه مدام برای توجیه خود و قطع ارتباط با درمانگران و ادامه‌ی درمان از آنها عیب‌جویی می‌کرد. هر تجربه‌ی درمانی که منجر به شکست می‌شد، این تفکّر که راه فرار از مشکلات وجود ندارد و او محکوم به تنهایی است را در ذهن او بیش از پیش القا می‌کرد. 
برخی از درمانگران جِد خونگرم و صمیمی ‌بودند. امّا مشکل چیز دیگری بود. مسئله این بود که جِد غالباً برای صمیمیّت‌گریزی بهانه‌ای پیدا می‌کرد. هر چند درمانگر باید از بیمارش حمایت عاطفی کند امّا این به تنهایی کافی نیست. درمان‌گران جِد از تکنیک‌های رویاروسازی با الگوهای خودآسیب‌رسان استفاده نمی‌کردند چون بسیار مراعات او را می‌کردند. 
اگر جِد می‌خواست که از دام محرومیّت هیجانی نجات پیدا کند باید دست از عیب‌جویی از زنانی که با آنها ارتباط برقرار می‌کرد برداشته و با جدّیت به مبارزه با مشکلاتش در مواجهه با مردم و مهرورزی و برقراری رابطه‌ی صمیمی با آنها بپردازد. 
وقتی که بالاخره جِد برای درمان به ما مراجعه کرد ما بارها و بارها او را با چالش مواجه کردیم. و هر زمان که او خود را از تله‌ی زندگی رها می‌کرد ما تلاش می‌کردیم که او را از تله دور کرده تا دوباره گرفتار نشود. این نکته بسیار حائز اهمیّت بود که به او نشان دهیم که ما نیز در غم او که نداشتن رابطه‌ی صمیمی و باثبات است شریک بوده و این مشکل را مرتبط با رفتارهای بی‌مهر والدینش می‌دانیم. با این حال هر زمان که اصرار می‌کرد که وندی به اندازه‌ی کافی زیبا نبود یا ایزابل خیلی جذاب نبود یا ملیسا با او روراست نبود ما به او گوشزد می‌کردیم دوباره گرفتار تله‌ی زندگی شده است. پس از یک سال درمان و رویاروسازی همدلانه یا متعادل‌سازی، حمایت عاطفی و رویاروسازی بالاخره موفق شدیم تغییرات چشمگیری در زندگی او ایجاد کنیم. او اکنون با خانم نیکول که بسیار خونگرم و دوست‌داشتنی است نامزد کرده است. 
 

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها اثر مارک منسن

شما می توانید برای خرید کتاب از بن تخفیف 45 درصدی زیر استفاده کنید: 

http://alitabar.com/bone-takhfif/

شما می توانید از سایت زیر کتاب های عمومی را با تخفیف خرید کنید:

عالی تبار

مارک منسن (زاده 9 مارس 1984) نویسنده و وبلاگ نویس آمریکایی است. از سال 2019 ، او سه کتاب تألیف کرده بود که کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها ،پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز بودند.مارک منسن در آستین ، تگزاس ، ایالات متحده بزرگ شد. وی برای تحصیل به دانشگاه بوستون ، ماساچوست نقل مکان کرد و در سال 2007 از دانشگاه بوستون با مدرک کسب و کار بین المللی فارغ التحصیل شد. در سال 2016 با Fernanda Neute ازدواج کرد. برای دریافت بن تخفیف 45 درصدی کلیک نمایید.

مارک منسن
مارک منسن

مارک منسن اولین وبلاگ خود را در مورد مشاوره در زمینه دوستیابی در سال 2008 آغاز کرد. در سال 2010 ، وی وبلاگ جدیدی به نام Post Masculine را راه اندازی کرد که توصیه های کلی زندگی را برای مردان ارائه می داد. مارک منسن در سال 2013 وبلاگ خود را به markmanson.net منتقل کرد. در سال 2015 ، مانسون مقاله ای در وبلاگ “هنر ظریف رهایی از دغدغه ها “را منتشر کرد ، که اساس کتاب دوم او را با همین نام تشکیل می داد.

مارک منسن
مارک منسن

او یک نویسنده خودمختاری هست که کتابهایش بیش از 13 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است ، به بیش از 60 زبان ترجمه شده اند و در شانزده کشور مختلف پرفروش بوده اند.

اما قبل از اینکه نویسنده شوم ، وبلاگ نویس بودم. من این سایت را از سال 2010 شروع کردم و طی سه سال هر ماه میلیون ها نفر از خوانندگان را به دست آورد. در سال 2015 ، من یکی از اولین ناشران آنلاین بودم که به الگوی عضویت پرداخت شده تغییر یافتم که از آن زمان توسط بیشتر صنعت چاپ و نشر آنلاین پذیرفته شده است.من 36 ساله هستم. من در آستین ، تگزاس بزرگ شدم ، سپس به مدرسه رفتم و در بوستون زندگی کردم. من در سال 2007 از دانشگاه بوستون فارغ التحصیل شدم. دو سال بعد ، من یک تجارت آنلاین (و اولین شکل این وبلاگ) شروع کردم و حدود هفت سال در سراسر جهان سفر کردم و زندگی کردم. در حالی که در خارج از کشور زندگی می کردم ، من با همسرم در برزیل آشنا شدم. من اکنون در شهر نیویورک زندگی می کنم.

حتما بخوانید   کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید...

مارک منسن
مارک منسن

بیشتر آنچه من می نویسم برای خودم ، اول و مهمتر از همه ، نوشته شده است. من این ایده ها را به اشتراک نمی گذارم زیرا فکر می کنم درست است و افراد دیگر اشتباه می کنند. من آنها را می نویسم زیرا فکر می کنم اشتباه کرده ام و به نظر می رسد تصحیح غلط های من در یک بستر عمومی به بسیاری از افراد دیگر در این فرآیند کمک می کند.

وبلاگ نویسی را از سال 2007 شروع کردم ، فقط برای تفریح. هم اتاقی های من در آن زمان در مورد زندگیشان مشغول وبلاگ نویسی بودند و من را تشویق به انجام همین کار کردند. در ابتدا بیشتر مربوط به زندگی مهمانی من و دخترانی بود که با آنها آشنا می شوم. من هرگز تصور نمی کردم که این تعداد بیشتری از دوستان و آشنایان بخوانند.بعداً شروع به ابتکار کرد و من آن را به یک نوع بازاریابی برای یک مشاغل مشاوره دوست یابی که در آن زمان می ساختم تطبیق دادم. چند سال گذشت و فهمیدم که 1) نوشتن تنها چیزی بود که به نظر می رسید بیش از هر چیز از آن لذت می بردم ، و 2) به نظر می رسید تنها چیزی است که من از آن نوع خوبی داشتم. بنابراین در سال 2010 ، من نوشتن را دو چندان کردم و شروع به جدی گرفتن این سایت کردم به عنوان پروژه ای که می خواهم از آن حرفه ای بسازم. سه سال بعد ، من آن را بهبود داده ام.

مارک منسن
مارک منسن و ویل اسمیت بازیگر معروف

من برای شروع یک تجارت اینترنتی ، دو ماه از کار روزانه ام خارج شده ام. من به بیش از 60 کشور جهان سفر کرده ام و به سه زبان صحبت می کنم. من چندین بار شکسته ام و روی نیمکت های مردم زندگی کرده ام. این مسئله را فقط بیان می کنم که فکر می کنم درک واقعی فقط از طریق زندگی با شکست انجام می شود و من هرگز از شکست دور نشده ام. از این گذشته ، شکست هرگز خسته کننده نیست.

مارک منسن
مارک منسن نویسنده کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

هنگامی که من شروع به توسعه یک مخاطب بزرگ کردم ، فهمیدم که باید از دانش خارج در آنجا آگاه باشم ، بنابراین چندین سال را صرف مطالعه دانشگاهی در مورد چیزهایی مانند خوشبختی ، اشتیاق ، اهداف ، روابط و غیره کردم. من بطور مرتب در مورد موضوعات دکترا مشورت می کنم و تیمی از افراد دارای مدرک تحصیلات تکمیلی روانشناسی دارند که برای من کار می کنند. شما می توانید مطمئن باشید که اکثر توصیه های مربوط به این سایت ، در طول سال ها مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و همچنان در حال بازنگری است.

مارلو مورگان نویسنده کتاب پیام گم گشته

شما می توانید برای خرید کتاب از بن تخفیف زیر استفاده کنید : 

http://alitabar.com/bone-takhfif/

شما می توانید از سایت زیر کتاب های عمومی را با تخفیف خرید کنید:

عالی تبار 

مارلو مورگان (متولد 29 سپتامبر 1937) نویسنده آمریکایی است که بیشتر به کتاب پرفروش پیام گم گشته معروف است. او همچنین پیام “برای همیشه” (1998) را نوشت ، رمان دیگری که بر اساس مضامین بومی استرالیا ساخته شده است. در سال 1996 ، او در مورد صحت کتاب خود توسط معترضین بوم گردی مقابله کرد مارلو مورگان یک متخصص بهداشت و درمان بازنشسته است. او در لی اجلاس میسوری زندگی می کند. اولین رمان او با نام پیام گم گشته برای سی و یک هفته پرفروش ترین نیویورک تایمز بود و در بیست و چهار کشور منتشر شد.برای دریافت بن تخفیف 45 درصدی کلیک نمایید.

مارلو مورگان
مارلو مورگان

پیام گم گشته اثر مارلو مورگان

مارلو مورگان در سال 1990 پیام گم گشته را منتشر کرد ، که قصد داشت شرح زندگی سفر یک زن میانسال ، سفیدپوست آمریکایی با گروهی از 62 سرخپوستان بیابانی ، “مردم واقعی” در سراسر قاره استرالیا باشد. . نویسنده اظهار می دارد که این کتاب پس از واقعیت با الهام از تجربه واقعی نوشته شده است.

مارلو مورگان

پیام گم گشته با جنبش عصر جدید در ایالات متحده ، به سرعت به محبوبیت دهان دست یافت و برای توزیع کتابفروشی توسط Bookpeople جمع آوری شد ، سپس توسط انتشارات غول پیکر HarperCollins جمع آوری شد و توسط آنها به عنوان داستانی به بازار عرضه شد. نزدیک به یک میلیون نسخه از انتشارات HarperCollins در سراسر جهان فروخته شده است. مورگان تورهای سخنرانی بسیاری را برای تبلیغ این کتاب در ایالات متحده و اروپا به پایان رساند. خانم مورگان در سخنرانی های خود از تجربه واقعی خود با “افراد واقعی” صحبت می کند و اظهار می کند که یک بومی است.

مارلو مورگان

وی جی اسواران نویسنده کتاب در قلمرو سکوت

وی جی اسواران نویسنده کتاب در قلمرو سکوت

شما می توانید برای خرید کتاب از بن تخفیف 45 درصدی زیر استفاده کنید : 

http://alitabar.com/bone-takhfif/

شما می توانید از سایت زیر کتاب های عمومی را با تخفیف تهیه کنید:

عالی تبار

وی جی اسواران متولد 7 اکتبر سال 1960 می باشد. یک تاجر مالزیایی است که رئیس اجرائی گروه QI است و مقر آن در هنگ کنگ است. وی نویسنده کتاب درقلمرو سکوت می باشد .برای دریافت بن تخفیف 45 درصدی کلیک نمایید.

وی جی اسواران نویسنده کتاب در قلمرو سکوت

وی جی اسواران تحصیلات عالی خود را که در انگلستان انجام داد ، با کار به عنوان راننده کابین ، مخارج خود را تامین می کرد. وی پس از فارغ التحصیل شدن در مقطع لیسانس در اقتصاد-اجتماعی از دانشکده اقتصاد لندن در سال 1984 ، وی به مدت یک سال در اروپا سفر کرد و در آنجا یک سری کارهای عجیب و غریب انجام داد. وی طی سفر خود بیش از یک ماه را در یک صومعه فرانسیسکن گذراند و در آنجا 33 روز سکوت کرد. این تجربه در هسته نخستین کتاب خود با عنوان "حوزه کاهشی" قرار دارد. در سال 1985 به انگلستان بازگشت و در آنجا با بازاریابی سیستم باینری آشنا شد و صلاحیت حرفه ای را از مؤسسه حسابداران مدیریت بدست آورد. در سال 1986 به ایالات متحده سفر کرد و در سال 1986 موفق به اخذ مدرک MBA از دانشگاه ایلینویز جنوبی شد. در این زمان وی در حالی که مشغول کار برای Systematics ، یک شرکت تابعه IBM بود ، به صورت نیمه وقت در بازاریابی چند سطحی (MLM) شرکت داشت.(کتاب در قلمرو سکوت نوشته وی جی اسوران می باشد)

وی جی اسواران نویسنده کتاب در قلمرو سکوت

در سال 1998 ، پس از بازگشت به آسیا ، او یک شرکت فروش مستقیم را توسعه داد که در گروه QI رشد و گسترش یافت . گروه QI دارای دفاتر منطقه ای در هنگ کنگ ، سنگاپور ، تایلند و مالزی و تقریباً در 10 کشور از طریق طیف گسترده ای از شرکت های تابعه حضور دارد.

وی جی اسواران نویسنده کتای در قلمرو سکوت

در مارس 2006 وی جی اسواران و شرکای تجاری وی جوزف بیسمارک ، تاگومپی کینتانار و دونا ماری ایمسون به اتهام جعل دو فیلیپین با بیش از 100000 دلار در یک طرح هرمی طلایی متهم شدند. اتهامات آنها در دادگاه منطقه ای شهر کوزون با استیفاء سندیکا متهم شده است که براساس یک شکایت کیفری ، این جرم غیر قابل استفاده بوده است. در آوریل 2006 قاضی بیانی وارگاس دستور صدور حکم دستگیری را برای چهار متهم صادر کرد. وزارت دادگستری ، دفتر دادستان شهر بعداً در پی رد دادگاه جاکارتا درخواست استرداد از دفتر ملی تحقیقات و استناد به آن مسئولیت مدنی و نه یک پرونده جنایی ، این اتهامات را کنار گذاشت. در بسیاری از کشورها ، موارد بسیاری از تجاوز به پرونده Qnet از جمله هند و بسیاری از کشورهای آفریقایی پرونده وجود دارد. به نقل از دادگاه عالی بمبئی ، Qnet در حال کار روی اصلی است تا مردم را به نام تجارت فریب دهد و سپس آنها را برای فریب دیگران آموزش دهد. Qnet عمدتا خانه دار ، مهندسین ، دانشجویان را هدف قرار می دهد. اکثر ایالت ها برای انجام امور تجاری در ایالت های خود از آنها منع شده است. ما بسته های کالایی یا تور بی فایده را به قیمت 100 برابر قیمت گزاف می فروشیم.

کتاب در قلمرو سکوت  اثر وی جی اسواران

در ماه مه 2007 اختلاف در مانیل ، فیلیپین که توسط دو شریک سابق تیم بنیانگذار اصلی مطرح شد ، به یک "تخلف" ادعا شد که منجر به هشدار اینترپل در فهرست چهار مدیر شد. اینترپل حکم بازداشت آنها را صادر کرد و این پرونده در دادگاه های مانیل و جاکارتا به طور اساسی انجام شد. مدیران گلدکاک از دیوان عالی فیلیپین خواسته بودند جلوی محاکمه دادگاه منطقه ای شهر کوزئون را در انتظار تصویب دادخواست برای بررسی متوقف کند. پس از سه هفته ، دادگاه های اندونزی وی جی اسواران را آزاد کردند. یک دادگاه مانیل به زودی این اتهام را رد کرد.

جولیان بارنز نویسنده کتاب درک یک پایان

جولیان بارنز

شما می توانید برای خرید کتاب از بن تخفیف 45 درصدی زیر استفاده کنید :

http://alitabar.com/bone-takhfif/

شما می توانید از سایت زیر کتاب های عمومی را با تخفیف تهیه کنید:

عالی تبار 

جولیان پاتریک بارنز (زاده 19 ژانویه 1946) نویسنده انگلیسی است. بارنز برای کتاب درک یک پایان جایزه Man Booker را به دست آورد . علاوه بر رمان ها ، بارنز مجموعه مقالات و داستان های کوتاه را نیز منتشر کرده است. افتخارات وی همچنین شامل جایزه سامرست مگام و جایزه یادبود جفری فابر است.

 

اوایل زندگی جولیان

 

بارنز در لستر متولد شد ، اگرچه خانواده وی شش هفته پس از آن به حومه بیرونی لندن نقل مکان کردند. پدر و مادر هر دو معلم فرانسوی بودند. وی گفته است که حمایت او از باشگاه فوتبال لستر سیتی ، چهار تا پنج سالگی "یک روش احساساتی برای آویختن" به شهر زادگاه خود بوده است. بارنز در سن 10 سالگی بود که به مادرش گفته شد که او "تخیل بیش از حد" داشته است. وی از سال 1957 تا 1964 در مدرسه شهر لندن تحصیل کرد. سپس به کالج مگدالن ، آکسفورد رفت و در آنجا به تحصیل زبانهای مدرن پرداخت. پس از فارغ التحصیلی ، او به مدت سه سال به عنوان واژگانی در مکمل دیکشنری انگلیسی آکسفورد کار کرد. وی سپس به عنوان داوری و ویراستار ادبیات برای New Stateman و New Review کار کرد. بارنز در زمان حضور در ایالت جدید ، از ناتوانی شرم رنج می برد و می گوید: "وقتی جلسات هفتگی برگزار می شد ، من به سکوت فلج می شدم و به عنوان عضو خاموش کارمندان تصور می شد". از سال 1979 تا 1986 به عنوان منتقد تلویزیون ، ابتدا برای دولت جدید و سپس برای The Observer کار کرد.

 

جولیان بارنز

 

حرفه جولیان بارنز

 

اولین رمان او ، مترولند (1980) ، داستان کریستوفر ، جوانی از حومه لندن است که به عنوان دانشجو به پاریس سفر می کند و سرانجام به لندن باز می گردد. این رمان به مضامین آرمان گرایی و وفاداری جنسی می پردازد و ساختار سه بخشی دارد . پس از خواندن این رمان ، مادر بارنز از او شکایت کرد. دومین رمان او قبل از دیدار با من (1982) دارای روایتی تاریک تر است ، داستان انتقام یک مورخ حسود که از گذشته همسر دومش وسواس می گیرد. رمان موفقیت آمیز بارنز Flarrub's Parrot از ساختار خطی سنتی رمانهای قبلی خود خارج شد و داستانی تکه تکه کننده زندگی نامه ای از یک پزشک مسن به نام جفری براتیوایت را به نمایش گذاشت که وسواس خود را بر زندگی گوستاو فلوبر نشان می دهد. در رابطه با فلوبرت ، بارنز گفته است: "او نویسنده ای است که کلمات من را با دقت بیشتر وزن می کند ، که فکر می کنم بیشترین حقیقت را در مورد نوشتن داشته است." این امر به بارنز به عنوان یکی از نویسندگان برجسته نسل خود کمک کرد.

 

جولیان بارنز

در سال 1980 ، بارنز با نام دن کاواناک ، نخستین چهار رمان جنایی راجع به ، یکی از اولین کارآگاهان مرد همجنسگرا در انگلیس منتشر کرد. به نقل از بارنز که از اسم مستعار استفاده می کرد ، "آزاد کردن به این دلیل که می توانید خیالات خشونت آمیز را به شما القا کند." در حالی که Metroland ، که در سال 1980 نیز منتشر شد ، بارنز را هشت سال برای نوشتن وقت برد ،.با خیره شدن به خورشید در سال 1986 ، رمان بلندپروازانه دیگر درباره زن در بلوغ در انگلستان پس از جنگ که به موضوعات عشق ، حقیقت و مرگ و میر می پردازد. در سال 1989 بارنز یک تاریخچه جهان را در 10 فصل منتشر کرد ، این یک رمان غیر خطی نیز بود ، که از انواع سبک های نوشتن استفاده می کند تا مفاهیم درک شده تاریخ بشر و دانش خود را زیر سوال ببرد.

جولیان بارنز

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ بخش 5

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ

شما می توانید برای خرید کتاب از بن تخفیف 45 درصدی زیر استفاده کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/

جِد: سی و نه ساله و کارمند اداره‌ی بورس بود او در کارش بسیار موفق بود. جِد شیفته‌ی زنان بود امّا هیچ‌گاه نمی‌توانست با آنها ارتباط برقرار کند. او در دام تله‌ی (محرومیّت هیجانی گرفتار بود.) 
وقتی که ما برای اوّلین بار رویکرد تله‌ی زندگی را کاربردی کردیم با بیماری مرموز به نام جِد مواجه شدیم. جِد به طور وضوح طبیعت تله‌ی خودآسیب‌رسان را نشان می‌دهد. 
جِد مدام از زنی به زنی دیگر پناه می‌برد و اصرار داشت که هیچ‌کدام از آنها موجب رضایت خاطر او نمی‌شوند. هر کدام از آنها بالاخره روزی موجب ناامیدی و دلسردی او می‌شدند. تنها با کسانی احساس صمیمیّت می‌کرد و شیفته‌ی آنها می‌شد که بتوانند با روابط جنسی او را هیجانی و برانگیخته کنند. و مشکل اینجا بود که این روابط پایانی نداشت. او با زنان ارتباط برقرار نمی‌کرد. فقط مجذوب آنها می‌شد و وقتی به آنها دست می‌یافت ذوق و انگیزه‌ی خود را از دست می‌داد در حالی‌که زنان در دام عشق او گرفتار شده بودند. 
جِد: وقتی که یک زن آویزان من است و به من می‌چسبد دیگر برایم جذابیت ندارد. وقتی که به دست و پای من می‌پیچد، مخصوصاً در ملا عام، فقط دلم می‌خواهد فرار کنم. 
جِد با تنهایی دسته و پنجه نرم می‌کرد. او احساس خلا و پوچی می‌کرد. احساس می‌کرد چاه عمیقی در وجودش است که موجب بیقراری او شده است و در جستجوی زنی بود تا بتواند این خلاء را پر کرده و او را از پوچی نجات دهد. امّا او معتقد بود که هرگز چنین زنی را پیدا نکرده و همیشه تنها بوده و خواهد بود. 
او در دوران کودکی نیز از درد تنهایی رنج می‌برد. او هرگز نفهمید که رابطه‌ی پدر و مادرش سرد و بی‌مهر بوده است. والدینش نیازهای عاطفی او را برآورده نکرده بودند و او با این محرومیّت عاطفی بزرگ شده بود و در دوران بزرگسالی نیز همان تجارب تلخ برایش تکرار شده بود. 
 

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ بخش 4

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید


1. تله‌های زندگی 
آیا شما اغلب مجذوب افراد سرد و بی‌عاطفه می‌شوید؟ آیا احساس می‌کنید که نزدیکترین افراد زندگی نیز توجّه کافی نسبت به شما ندارند؟ 
آیا احساس پوچی و بی‌ارزشی می‌کنید؟ آیا احساس می‌کنید چون بی‌ارزش هستید دیگران شما را دوست ندارند و نمی‌پذیرند؟ 
آیا خواسته‌های دیگران را به نیازهای خود ترجیح داده و آنچنان افراط می‌کنید که به خواسته‌های خود نرسیده و نیازهای واقعی خود را نمی‌شناسید؟ 
آیا همیشه نگران هستید که ممکن است اتفاق بدی در زندگی بیفتد و ‌‌‌‌حتّی یک درد جزئی موجب وحشت و نگرانی شما از ابتلا به یک بیماری لاعلاج می‌شود؟ 
آیا متوجّه شده‌اید که علیرغم تحسین و تشویق اجتماعی، احساس عدم رضایت و بی‌کفایتی شما را رنج می‌دهد؟ 
ما این الگوها را تله‌های زندگی نامیده و در این کتاب به شرح و تفصیل یازده تله‌ی شایع زندگی پرداخته و راه‌های شناسایی و علل شکل‌گیری و روش‌های مؤثر در رهایی از این تله‌ها را به شما ارائه می‌دهیم. 
تله‌های زندگی الگوهایی هستند که با دوران کودکی و طرز رفتار اطرافیان (والدین، بیگانگان یا کودکان دیگر) با ما بستگی دارد. 
ما در دوران کودکی به دلایل مختلفی از جمله: طرد، انتقاد، حمایت افراطی، بدرفتاری، بی‌توجّهی یا محرومیّت آسیب دیده‌ایم، متأسّفانه این تله‌ها بخشی از وجود ما شده است. پس از اینکه ما دوران کودکی را پشت سر گذاشته و خانه‌ی پدری را ترک کردیم مجدداً با ایجاد موقعیّت‌هایی که موجب بدرفتاری، نادیده گرفته شدن، یا کنترل شدید ما می‌شود به روند تله‌های زندگی ادامه می‌دهیم تا جایی که در رسیدن به اهداف مهم زندگی شکست می‌خوریم. 
تأثیر تله‌های زندگی بر روی طرز فکر، احساس، رفتار و نحوه‌ی ارتباط با دیگران بسیار مشهود و تعیین‌کننده است. این تله‌ها موجب بروز عصبانیّت، غم و اضطراب می‌شوند. ‌‌‌‌‌‌حتّی زمانی که کاملا اوضاع بر وفق مراد است. (جایگاه اجتماعی، ازدواج ایده‌آل، احترام اطرافیان و موقعیّت شغلی مناسب) به این دستاوردهای عالی اعتقادی نداشته و نمی‌توانیم از آنها در زندگی لذّت ببریم. 

شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/