معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

سلام دوستان گرامی از این پس می توانید کتاب های عمومی رو از ما بخواهید

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

آلن دوباتن نویسنده کتاب تسلی بخشی های فلسفه

آلن دو باتن متولد 20 دسامبر 1969 یک فیلسوف و نویسنده انگلیسی ومتولد سوئیس است. کتابهای وی درمورد موضوعات و مضامین مختلف معاصر ، با تأکید بر ارتباط فلسفه به زندگی روزمره. او کتاب جستارهایی در باب عشق (1993) را منتشر کرد که در ادامه به فروش دو میلیون نسخه نیز رسید. پرفروش های دیگر عبارتند از: چگونه پراست می تواند زندگی شما را تغییر دهد (1997) ، اضطراب وضعیت (2004) و معماری خوشبختی (2006).از دیگر کتاب های پر فروش او تسلی بخشی های فلسفه است .برای دریافت رایگان کتاب کلیک کنید .

الن دو باتن

وی با همکاری دانشکده در سال 2008 ، معماری زندگی را در سال 2009 تأسیس کرد. در سال 2015 برای این کار به "یاران شوپنهاور" ، جایزه سالانه نویسندگان از جشنواره نویسندگان ملبورن تعلق گرفت.

اوایل زندگی آلن دو باتن:

آلن دو باتن

وی آلن دو باتن

وی ، فرزند ژاکلین و گیلبرت د بوتون می باشد. گیلبرت برای زندگی و کاربه سوئیس رفت و در آنجا یک شرکت سرمایه گذاری با نام Global Asset Management را تأسیس کرد. مادرالن دوباتن ، متولد سوئیس ، اشکنازی بود و پدرش از یک خانواده یهودی سفاردی از شهر بوتون در کاستیا و لئون بود.اجداد آلن شامل ابراهیم دی باتن است. مادربزرگ پدری آلن یولاند هارمر ، یک روزنامه نگار یهودی-مصری بود که از اسرائیل جاسوسی می کرد و در اورشلیم درگذشت. او یک خواهر دارد ، و آنها یک تربیت سکولار دریافت کردند. آلن دوازده سال اول زندگی خود را در سوئیس گذراند و در آنجا به فرانسوی و آلمانی صحبت می کرد.

گیلبرت دو باتن

گیلبرت دو باتن

تحصیلات الن دوباتن :

آلن دو باتن در مدرسه اژدها شرکت کرد و در آنجا انگلیسی زبان اصلی او شد. وی بعداً به هیئت مدیره اعزام شد و در مدرسه هارو ، یک مدرسه دولتی در انگلستان تحصیل کرد. او غالباً دوران کودکی خود را کودک خجالتی می داند که در مدارس شبانه روزی زندگی می کند.

آلن در دانشگاه کمبریج ، تاریخ را خواند ، جایی که وی عضو کالج گونویل و کایوس بود و ابتدا با یک ستاره دو ستاره فارغ التحصیل شد. وی سپس یک مدرک عالی فلسفه را در کالج کینگ ، لندن (1991-1992) به اتمام رساند.وی تحصیلات خود را برای دکترا در فلسفه فرانسه در دانشگاه هاروارد شروع کرد ، اما از نوشتن این کتاب برای عموم چشم پوشی کرد.

آلن دو باتن

آلن دو باتن

نویسندگی آلن دوباتن :

آلن دو باتن در اولین رمان خود با عنوان Essays in Love (با عنوان عشق در ایالات متحده) که در سال 1993 منتشر شد ، به روند سقوط و خارج شدن از عشق می پردازد. در سال 2010 ، Essays in Love برای فیلم کمدی رمانتیک "آخرین پنج دوست دختر من" به کارگردانی جولیان کمپ اقتباسی شد.آلن دو باتن دنباله ای برای Essays in Love نوشت ، که در سال 2016 منتشر شد با عنوان دوره عشق.

آلن دو باتن

آلن دو باتن

کتاب "تسلی بخشی های فلسفه " در سال 2000 منتشر شد. عنوان کتاب اشاره ای به تسلی فلسفه است ، که در آن فلسفه به عنوان چهره ای تمثیلی ظاهر می شود تا او را در دوره منتهی به اعدام قریب الوقوع او تسلی دهد. آلن دو باتن در "تسلی بخشی های فلسفه " سعی دارد اثبات کند که چگونه آموزه های فلاسفه مانند ، اپیکور ، سنکا ، شوپنهاور ، نیچه و سقراط می توانند در مورد مشکلات مدرن امروزی بکار روند. این کتاب به دلیل رویکرد درمانی خود به فلسفه ، مورد ستایش و انتقاد قرار گرفته است.

مارک منسن نویسنده کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

مارک منسن (زاده 9 مارس 1984) نویسنده و وبلاگ نویس آمریکایی است. از سال 2019 ، او سه کتاب تألیف کرده بود که کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها ،پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز بودند.مارک منسن در آستین ، تگزاس ، ایالات متحده بزرگ شد. وی برای تحصیل به دانشگاه بوستون ، ماساچوست نقل مکان کرد و در سال 2007 از دانشگاه بوستون با مدرک کسب و کار بین المللی فارغ التحصیل شد. در سال 2016 با Fernanda Neute ازدواج کرد. برای دریافت بن تخفیف 45 درصدی کلیک نمایید.

http://alitabar.com/bone-takhfif/

مارک منسن

مارک منسن

مارک منسن اولین وبلاگ خود را در مورد مشاوره در زمینه دوستیابی در سال 2008 آغاز کرد. در سال 2010 ، وی وبلاگ جدیدی به نام Post Masculine را راه اندازی کرد که توصیه های کلی زندگی را برای مردان ارائه می داد. مارک منسن در سال 2013 وبلاگ خود را به markmanson.net منتقل کرد. در سال 2015 ، مانسون مقاله ای در وبلاگ "هنر ظریف رهایی از دغدغه ها "را منتشر کرد ، که اساس کتاب دوم او را با همین نام تشکیل می داد.

مارک منسن

مارک منسن

او یک نویسنده خودمختاری هست که کتابهایش بیش از 13 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است ، به بیش از 60 زبان ترجمه شده اند و در شانزده کشور مختلف پرفروش بوده اند.

اما قبل از اینکه نویسنده شوم ، وبلاگ نویس بودم. من این سایت را از سال 2010 شروع کردم و طی سه سال هر ماه میلیون ها نفر از خوانندگان را به دست آورد. در سال 2015 ، من یکی از اولین ناشران آنلاین بودم که به الگوی عضویت پرداخت شده تغییر یافتم که از آن زمان توسط بیشتر صنعت چاپ و نشر آنلاین پذیرفته شده است.من 36 ساله هستم. من در آستین ، تگزاس بزرگ شدم ، سپس به مدرسه رفتم و در بوستون زندگی کردم. من در سال 2007 از دانشگاه بوستون فارغ التحصیل شدم. دو سال بعد ، من یک تجارت آنلاین (و اولین شکل این وبلاگ) شروع کردم و حدود هفت سال در سراسر جهان سفر کردم و زندگی کردم. در حالی که در خارج از کشور زندگی می کردم ، من با همسرم در برزیل آشنا شدم. من اکنون در شهر نیویورک زندگی می کنم.

مارک منسن

مارک منسن

بیشتر آنچه من می نویسم برای خودم ، اول و مهمتر از همه ، نوشته شده است. من این ایده ها را به اشتراک نمی گذارم زیرا فکر می کنم درست است و افراد دیگر اشتباه می کنند. من آنها را می نویسم زیرا فکر می کنم اشتباه کرده ام و به نظر می رسد تصحیح غلط های من در یک بستر عمومی به بسیاری از افراد دیگر در این فرآیند کمک می کند.

وبلاگ نویسی را از سال 2007 شروع کردم ، فقط برای تفریح. هم اتاقی های من در آن زمان در مورد زندگیشان مشغول وبلاگ نویسی بودند و من را تشویق به انجام همین کار کردند. در ابتدا بیشتر مربوط به زندگی مهمانی من و دخترانی بود که با آنها آشنا می شوم. من هرگز تصور نمی کردم که این تعداد بیشتری از دوستان و آشنایان بخوانند.بعداً شروع به ابتکار کرد و من آن را به یک نوع بازاریابی برای یک مشاغل مشاوره دوست یابی که در آن زمان می ساختم تطبیق دادم. چند سال گذشت و فهمیدم که 1) نوشتن تنها چیزی بود که به نظر می رسید بیش از هر چیز از آن لذت می بردم ، و 2) به نظر می رسید تنها چیزی است که من از آن نوع خوبی داشتم. بنابراین در سال 2010 ، من نوشتن را دو چندان کردم و شروع به جدی گرفتن این سایت کردم به عنوان پروژه ای که می خواهم از آن حرفه ای بسازم. سه سال بعد ، من آن را بهبود داده ام.

مارک منسن

مارک منسن و ویل اسمیت بازیگر معروف

من برای شروع یک تجارت اینترنتی ، دو ماه از کار روزانه ام خارج شده ام. من به بیش از 60 کشور جهان سفر کرده ام و به سه زبان صحبت می کنم. من چندین بار شکسته ام و روی نیمکت های مردم زندگی کرده ام. این مسئله را فقط بیان می کنم که فکر می کنم درک واقعی فقط از طریق زندگی با شکست انجام می شود و من هرگز از شکست دور نشده ام. از این گذشته ، شکست هرگز خسته کننده نیست.

مارک منسن

مارک منسن نویسنده کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

هنگامی که من شروع به توسعه یک مخاطب بزرگ کردم ، فهمیدم که باید از دانش خارج در آنجا آگاه باشم ، بنابراین چندین سال را صرف مطالعه دانشگاهی در مورد چیزهایی مانند خوشبختی ، اشتیاق ، اهداف ، روابط و غیره کردم. من بطور مرتب در مورد موضوعات دکترا مشورت می کنم و تیمی از افراد دارای مدرک تحصیلات تکمیلی روانشناسی دارند که برای من کار می کنند. شما می توانید مطمئن باشید که اکثر توصیه های مربوط به این سایت ، در طول سال ها مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و همچنان در حال بازنگری است.

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ بخش 3

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ

پس از مدّتی شروع به مطالعه کتاب هایی (زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ)در حوزه های رفتاردرمانی کردم. یکی از مسائلی که در رویکرد رفتاردرمانی تأکید مؤکد بر آن میشود تغییر سریع و عینی مشکل است. من پس از آشنایی با این رویکرد احساس آرامش بهتری داشتم زیرا به جای اینکه شخصی منفعل باشم می توانستم نقش فعال و مثمر ثمری در درمان بیماران ایفا کنم.
رفتاردرمانی مشکلات را در چارچوبی مشخص برای ما تبیین می کند و سپس تکنیک‌هایی را برای رفع این مشکلات ارائه می دهد. این تکنیکها که بسیار دقیق، تأثیرگذار و کاربردی هستند در بسیاری از کتاب های (زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ )رفتاردرمانی دقیقاً نکته به نکته مثل کتاب های آشپزی و یا دستورالعمل های فنی ذکر شده اند.
همین ویژگی موجب می شود که بتوانیم از آنها به راحتی بهره ببریم و در مقایسه با رویکرد مبهم و نامشخص راجرز که پیشتر آموخته بودم مدل رفتاری بهتر و خوشایندتری بود. این روش درمانی اثربخشی سریع در مدّت زمان کوتاهی دارد.
پس از چند سال متوجّه شدم که رفتاردرمانی قادر به درمان برخی از مشکلات نیست و تنها به رفتار ظاهری افراد می پردازد و نقش احساس و افکار، نادیده گرفته میشود. من به این نتیجه رسیدم که شاید دلیل به بن بست رسیدن من در اجرای برخی از تکنیک های رفتاردرمانی این است که از این دو بعد مهم غافل هستم. 
دنیای درونی بیماران از اهمیّت بالایی برخوردار است و من بدون توجّه به اهمیّت آن، این دنیا را نادیده گرفته بودم.
اینگونه شد که کتاب (زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ)شناخت درمانی و اختلالات هیجانی اثر آرون را مطالعه کرده و مجذوب آن شدم او توانسته بود نقش بسیار مهم و تأثیرگذار رفتارها، باورها و تفکّرات بیماران را در بروز و تداوم مشکلات ترکیب کند.
در سال 1979 که از دبیرستان فارغ التحصیل شدم شناخت درمانی را زیر نظر بک آموختم. از اینکه قادر بودم به بیماران در شناخت افکار و باورهایشان و تجزیه تحلیل آنها و یافتن راهحلی منطقی برای درمان بیماری کمک کنم بسیار خرسند بودم.
من با این شیوه قادر بودم به بیماران کمک کنم تا رفتارهای مشکل ساز خود را شناسایی و روشهای مؤثر مقابله با این رفتارها را در زندگی روزمره یاد بگیرند.
آنها به این روش توانستند تغییرات چشمگیری در خود ایجاد کرده افسردگی آنها برطرف شده و دیگر مضطرب نبودند. 
همچنین دریافتم که تکنیکهای شناخت درمانی در زندگی شخصی خودم نیز بسیار کاربرد دارد. پس از یادگیری شناخت درمانی آنها را در زندگی خود به کار بسته و در بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالتهای آمریکا این شیوه ی شناخت درمانی را از طریق کارگاه های آموزشی و یا سخنرانی به متخصصین امر آموزش دادم. 
پس از چند سال در کلینیک خودم که در فیلادلفیا تأسیس کرده بودم به روش شناخت‌‌درمانی روی بیماران کار کردم و در درمان بسیاری از مشکلات آنها مخصوصاً افسردگی و اضطراب موفق بودم. متأسّفانه متوجّه شدم که برخی از بیماران با تکنیکهای شناخت درمانی درمان نمی شوند یا میزان تغییر و بهبودی آنها رضایتبخش نیست.
در نتیجه این بیماران را با وسواس و دقّت بیشتری بررسی کردم تا ویژگیهای مشترک آنها را پیدا کنم.
از همکارانی که در حوزه شناخت درمانی فعالیّت میکردند نیز کمک گرفتم و از آنها خواستم که شرح حال بیماران مقاوم به درمان را به من ارائه دهند. با این کار به مقایسه‌‌ی روشهای درمانی آنها و خود پرداختم.
پس از چندی متوجّه شدم که بر اساس برخی از ویژگیها می شود بین بیماران مقاوم به درمان یا بیمارانی که سریع عکس العمل نشان میدهند و درمان میشوند تفاوت قائل شد.
اکثر بیمارانی که در برابر بیماری مقاوم بودند از علائمی رنج میبردند که شدّت کمتری داشت مثلاً شدّت افسردگی و اضطراب این بیماران کمتر بود پس به این نکته پی بردم که مشکل عمده‌ی این بیماران مرتبط به حوزه‌ی صمیمیّت بود. این افراد از الگوهای ارتباطی خود رضایت کافی نداشتند، علاوه بر این متوجّه شدم که بیمارانِ مقاوم به درمان، در بسیاری از جنبه های زندگی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند مثلاً به دلیل یک مشکل مثل طلاق یا مرگ والدین برای درمان مراجعه نمی کنند. 
الگوهای زندگی این افراد معمولاً خودآسیب رسان است و همین الگوی زندگی غلط، آنها را به سمت و سوی کمک طلبی سوق میدهد.
سپس فهرستی از الگوها یا درونمایه های مشترک زندگی این بیماران چالشی را جمع‌آوری کرده و این الگوها را «طرحواره» یا «تله‌ی زندگی» نامیدم.
در این کتاب به شناسایی و درمان یازده تله زندگی، مانند: وابستگی، شکست، بی‌اعتمادی، بدرفتاری، نقص/ شرم، محرومیّت هیجانی و رهاشدگی پرداخته ام.
با استفاده از مفهوم تله های زندگی میتوان درمان بسیاری از بیمارانی که به ظاهر در مقابل درمان مقاوم هستند را ادامه داد و در نتیجه مشکلات آنها را حل کرد.
با نگاهی به گذشته به این نکته پی میبرم که یافتن الگوها یا درونمایه های زندگی بیماران با ویژگیهای شخصیّت خودم نیز متناسب است. همیشه تمایل داشتم جنبه های مختلف زندگی ام را به صورت کلی مورد بررسی قرار بدهم.
به نظر من اگر این الگوها یا درونمایه های مشترک را پیدا کنم کنترل بیشتری بر زندگی خواهم داشت.
خوب به یاد دارم که در دوران دانشگاه نیز هم اتاقی هایم را نیز بر حسب قابلیت اعتماد‌پذیری و رفتارهایشان دسته بندی می‌کردم.
تمایل من به یکپارچه نگری منجر به انتخاب حرفه ی روان درمانی شد. همیشه مایل بودم که مؤلفه های مختلف را ترکیب کرده و اصولا از تک بعدی بودن رضایت نداشتم. بسیاری از همکاران درمانگر من به یک شیوه‌ی درمانی معتقد و پایبند هستند. به عنوان مثال برخی از همکاران من به آئین خانواده درمانی، فرویددرمانی یا رفتاردرمانی پایبندند.
به اعتقاد من یکپارچه سازی بهترین مؤلفه های چند رویکرد، بسیار مثمرثمرتر از این است که فقط تابع یک شیوه‌ی درمان باشیم. هر کدام از رویکردهای رواندرمانی (روانکاوی، تجربی، دارویی، رفتاری) به نوبه‌ی خود ارزشمند هستند، امّا اگر هر کدام از این رویکردها به تنهایی به کار برده شوند محدودیّتهای زیادی را اعمال میکند. اگرچه من با ترکیب بهترین مؤلفه ها موافقم امّا از درآمیختن بسیاری از تکنیکهای روان درمانی بدون چارچوب نظری منسجم بیزارم. به نظر من رویکرد تله های زندگی، چارچوب نظری منسجمی ارائه می‌دهد.
در این رویکرد، از تکنیکهای مختلفی بهره برده میشود امّا چارچوب نظری منسجم و یکپارچه نگری نیز دارد تا بتوان از این چارچوب برای مقابله با تله های زندگی و رفع مشکلات آن استفاده کرد.
علاوه بر این در فصلهای بعدی کتاب (زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ)متوجّه میشوید که مفهوم تله های زندگی می‌تواند در پیبردن به مشکلات بیماران و سِیر تداوم آن به شما کمک کند. همچنین شما در‌می‌یابید که هر کدام از تله های زندگی علّتی در گذشته ی فرد بیمار دارند.
پس از مطالعه ی این تله ها متوجّه میشوید که قابل تکرار هستند و منجر به بروز تله های جدیدی در زندگی میشوند.
با درک این موضوع پی‌ میبرید که مثلاً بین انتقادگری همسرتان و عیبجویی والدینتان ارتباط نزدیکی وجود دارد. شاید این سؤال در ذهن شما هم شکل بگیرد که چرا وقتی مدام از بچه ها ایراد گرفته و اشتباهی میکنیم و به یاد میآوریم که والدینمان بسیار سختگیر بودند و ما را تنبیه میکردند احساس بدی به ما دست میدهد.
امیدوارم این کتاب بتواند نیازهای شما را در یافتن مشکلات عدیده ی زندگی برطرف کرده و شما را در یافتن راه حل مناسب برای حل مشکلات یاری کند.
همچنین امیدوارم که این کتاب چارچوب مؤثری به شما در مورد چگونگی شکل گیری تله های زندگی و راه حل مناسب برای رهایی از این تله ها ارائه دهد.
ما تلاش کردیم که از رویکردهای مختلف رواندرمانی برای یافتن مشکلات و تله های زندگی و راه حلهای آن بهره ببرید.

شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/

سنه کا

سنه کا

لوسییوس سنه‌کا، خطیب فیلسوف رواقی، استاد فیلسوف رواقی، استاد فن خطابه و معلم نرون یکی از پادشاهان روم بود. او طی مدت زندگی‌اش امپراتوران مختلفی را از سر گذرانید ولی هر یک به نوعی با او خصومت داشتند و به دلایلی در صدد از بین بردن او بودند.
(پسر سنکای بزرگ) در سال ۴ قبل از میلاد در کوردوبا واقع در اسپانیا در یک خانواده اکوئستر (سفیران) متولد شد. در جوانی به رم رفت و در آنجا مطالعات فلسفی زیادی با استادانش آتالوس و فابیانوس انجام داد. به دلیل توان بالایی که در عرصه سخن سنجی و فن خطابه داشت، به سنا راه یافت و در آنجا در مدت حکومت کالیگولا از مقام و منزلت بالایی برخوردار شد. اما در سال ۴۱ پس از میلاد به خاطر محکومیت پرنسس جولیا لیویلاس، خواهر کالیگالونوس که به دلیل حسادت مسالینا متهم شده بود، از پست خود برکنار و به کورسنا تبعید شد و تنها در سال ۴۹ میلادی و پس از ۸ سال تبعید، مورد عفو اگوستا مقتدر دربار امپراتوری یعنی آگریپینا، که امپراتریس جدید روم بود توانست به پایتخت رم بازگردد و به سفارش اگریپینا به امپراتور کلاودیوس توانست در نقش معلم، آموزگار و مشاور نرون جوان مشغول بکار شود و به تعلیم و تعلم امپراتور آینده اهتمام ورزد.

تسلی بخشی های فلسفه
در اکتبر ۵۴ میلادی، کلاودیوس (عموی کالیگولانوس) با دسیسه امپراتریس اگریپینا به طرز مشکوکی مرد و به این ترتیب نرون بر تخت سلطنت نشست. پس از مرگ کلاودیوس، سنکا بیشتر مورد علاقه نرون قرار گرفت و به عنوان مشاور او معرفی شد. به‌طوری که در حقیقت اداره‌کننده کلیه سیاست‌های امپراتوری، بعد از تبعید آگریپینا در سال ۵۸ میلادی سنکا و بوروس بود و به عنوان مشاوران به مدت ۴ سال تمام وظایف نرون را انجام می‌دادند یا سازماندهی می‌کردند. مورخان از این تاریخ سالهای ۵۴ تا ۶۰ به عنوان بهترین دوره حکومت نرون یاد می‌کنند.
 

کتاب تسلی بخشی های فلسفه اثر الن دوباتن بخش 1

تسلی بخشی های فلسفه اثر الن دوباتن بخش 1

سال ها پیش، در یکی از زمستان های سرد و سوزان نیویورک، چند ساعتی را در یک بعدازظهر، قبل از پرواز به لندن، آزاد بودم. فرصت را
غنیمت دانسته و به نگارخان هی خلوتی در طبق هی بالای موز هی هنر متروپولتین رفتم. نور ملایمی فضای گالری را دلنشین کرده بود و به جز صدای سیستم حرارتی طبقه پایین صدایی شنیده نمی شد. نقاشی های نگارخانه ی امپرسیونیستی چندان چنگی به دل نم یزد، از ای نرو به دنبال کافه تریایی بودم تا شاید فنجانی شیر شکلات آمریکایی، که به شدت هوس کرده بودم، بنوشم. در این اثناء یک بوم نقاشی توجه مرا به خود جلب کرد که زیر آن نوشته شده بود: کاری از نقاش بزرگ ژاک لویی داوید که در پاییز 1786 در سن سی و هشت سالگی و در پاریس به تصویر کشیده است.

سقراط

در این نقاشی، سقراط که در دادگاه آتن محکوم به مرگ شده است،آماده می شود تا جام زهر را بنوشد درحالیکه دوستانش ناراحت و اندوهگینکنارش نشسته اند. در بهار سال 399 قبل از میلاد، سه شهروند آتنی علیه این فیلسوف اقامه ی دعوی کردند و او را به تمرد از پرستش خدایان شهر،ترویج بدع تهای مذهبی و رواج فساد در بین جوانان آتن متهم کردند و بهدلیل سنگینی این اتهامات خواستار مجازات مرگ برای او شدند.سقراط با متانتی افسانه ای پاسخ آن ها را داد. دادگاه فرصت برائت نیز به او داد؛ ولی او از آنچه که به نظرش درست بود دفاع کرد نه آنچه که مورد پسند دیگران بود. در یادداشت های افلاطون این طور آمده است که، او با شهامت به هیئت منصفه گفت:
تا جان در بدن دارم از دانش آموزی و آگاه ساختن شما و اثبات واقعیت »دست برنمی دارم...
پس ای مردم، آگاه باشید! که خواه سخن آنوتوس را بپذیرید، خواه مرا تبرئه کنید، محال است از اعتقاداتم دست بکشم، ولو اینکه بارها کشته«. شوم  و بدین ترتیب سقراط به زندانی در آتن فرستاده شد. مرگ او لحظه ای سرنوشت ساز در تاریخ فلسفه بود.

با ما باشید تا قسمت بعد .......

شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/

کتاب قصه عشق اثر استرن برگ بخش 1

کتاب قصه عشق

مقدمه
مثل هر فرد دیگری زمان بسیاری را صرف کردم به امید این که بفهمم چر ا برخی از روابطم به بار می نشست و موفق بود و برخی دیگر با شکست و ناکامی به پایان می رسید. کلی در این زمینه مطالعه کردم، رسانه ها را زیر و رو کردم و حتی پیش مشاورانی رفتم که به من وعده داده بودند ، کمکم کنند تا از این قضیه سردربیاورم .به عنوان یک رو انشناس بخشی از زندگی حرفه ای خود را صرف این کردم که
بدانم چه فاکتورهایی بر روی روابط من تأثیرگذار و چه عواملی بی تأثیر بوده اند .اما هیچ یک از تئوری هایم مرا در رسیدن به یک درک صحیح از این موضوع یاری نکرد.
اوایل دهه 80 میلادی بود که تصمیم گرفتم بر روی مفهومی موسوم به عشق مطالعه کنم و به ساختار آن پی ببرم . به همراه سوزان گراجک، یکی از دانشجویان دوره دکترا، نوعی تئوری روان سنجی برای عشق ارائه دادم 1. می خواستم ببینم می توان عشق را با توجه به عناصر تشکیل دهنده اش شناخت، در این صورت جوهره و ماهیت این عناصر چیست . بر اساس این تئوری، عشق را می توان
معجونی اسرارآمیز از افکار، احساسات و انگیزه های ضد و نقیض دانست چیزهایی همچون اهمیت دادن به دیگری، ارتباط برقرار کردن با او و نقش یک حامی و پشتیبان را ایفا کردن . مشکل اینجا است که با کمک این عناصر نمی توان مفهوم عشق را شرح داد . با استفاده از این تئوری نمی توان انواع مختلف عشق راطبقه بندی کرد و پاسخی برای این سؤال پیدا کرد؛ چرا ما انسان ها عاشق یک سری افراد خاص می شویم و نمی توانیم چنین حسی را در مورد افراد دیگری تجربه کنیم.در اواخر دهه 80 میلادی یک تئوری جدید ارائه دادم؛ مثلث عشق. بر اساس این تئوری عشق از سه جزء تشکیل شده است؛ صمیمیت، اشتیاق و علاقه شدید تعهد 2. اشکال متفاوت عشق ترکیب متفاوتی از این 3 جزء را در خود دارند . به عنوان مثال، یک عشق رمانتیک تلفیقی از صمیمیت و اشتیاق و علاقه شدید است،
حال آن که در عشق های احمقانه شاهد حضور دو جزء علاقه و اشتیاق شدید وتعهد هستیم . تنها عشق هایی که به درجه کمال رسیده اند، هر سه جزء را در خود دارند؛ صمیمیت، اشتیاق و علاقه شدید، تعهد . برخلاف تئوری قبلی، این تئوری می تواند انواع متفاوت عشق را طبقه بندی کند اما باز هم در پاسخ به این سؤال ناکام می ماند: چرا عاشق یک فرد خاص می شویم یا این که چرا می توانیم برای مدتی طولانی رابطه عاشقانه خود را با یک فرد حفظ کنیم اما با فرد دیگری به مشکل میخوریم و رابطه را رها میکنیم.

با ما باشید تا قسمت بعد ....

شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/

کتاب خیره به خورشید نگریستن اثر اروین یالوم بخش 1

کتاب خیره به خورشید نگریستن

این کتاب خیره به خورشید نگریستن ، اثری بسیار زیبا و جسورانه از اروین یالوم است که حتی وقتی به کشف و رویارویی با حقایق مربوط به مرگ می پردازد، مایه آرامش و آسودگی است . یالوم در این کتاب به ما کمک می کند تا این حقیقت مهم و متناقض را درک کنیم که "با اینکه جنبه فیزیکی مرگ باعث نابودی ما می شود، اندیشیدن به مرگ و آگاهی از آن، مایه نجات ما است".
 جورج والیانت، نویسنده و مدیر بخش مطالعات مربوط به رشد و توسعه بزرگسالان در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه هاروارد
اروین یالوم، به عنوان یک روان پزشک نابغه هفتاد و چند ساله، در کتاب"خیره به خورشید نگریستن "، دانشی خاص و نوین را در زمینه یک تجربه جهانی و همگانی به تصویر می کشد که همانا "ترس از مرگ " است . وی دیدگاهی باشکوه، غنی و متحول کننده را در مورد ترس های ما ارائه می دهد .
مطالعه کتاب "خیره به خورشید نگریستن "، موجب متمرکز شدن، توجیهشدن و در نهایت ارتقاء ذهن و فکر انس ان می گردد که این پدیده، دستاورد مهم و ارزشمندی محسوب میشود. جک. دی بارکاس، رئیس و روا نپزشک ارشد دانشکده علوم پزشکی وِیل کرنل
دکتر یالوم در این کتاب، مشکلاتی که مراجعین در رابطه با مرگ و فناپذیریداشته اند، همدردی با آنها، نظریات درمانی و شفابخش خود بر ای اضطراب و ترس آنها از مرگ و احساسات و تجربیات شخصی خود در زمینه مرگ را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با اینکه ممکن است حقایق وجودی مرگ، جدا شدن از جسم و دنیای مادی و بی معنا شدن وجود یک انسان درابتدا ناراحت کننده و ناامیدکننده به نظر برسد، رویکرد و جودی دکتر یالوم به مخاطبان وی کمک می کند تا این حقایق را در چارچوبی مثبت و معنادار قرار بدهند، به طوری که رشد فردی آنها سریع تر شده و ارتباطات آنها با دیگران ودنیای اطراف خود افزایش پیدا کند.
هارولد رامیس، بازیگر، نویسنده و کارگردان.

با ما باشید تا قسمت بعد ......

شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/

کتاب پیام گم گشته اثر مارلو مورگان بخش 1

پیام گم گشته

این کتاب پیام گم گشته با الهام از تجربه واقعی من نوشته شده است . همان طور که در کتاب پیام گم گشته خواهید دید، متن این کتاب یک دست نوشته ساده نیست، بلکه به عنوان یک رمان فروخته شده تا قبیله کوچک بومیان صحرای استرالیا به نام ابوری جینیها گرفتار مشکلات قانونی و حقوقی نشوند . من به احترام دوستانی که مایل نیستند نام آنها ذکر شود و برای حفاظت از محل مقدس محرمانه ما، از بیان جزئیات صرفنظر کرده ام.من در این کتاب پیام گم گشته  اطلاعات تاریخی مفیدی را ارائه داده ام تا مجبور نشوید به کتابخانه مراجعه کنید . همچنین، لازم نیست به استرالیا سفر کنید، چون دراین کتاب توضیحاتی در مورد آن داده ام. وضعیت امروزی این بومیان استرالیایی را می توانید با مشاهده زندگی سیاه پوستان آمریکایی در شهرهای مختلف ببینید که در مناطق خاصی زندگی می کنند، اکثر آنها بیکار هستند و
عده ای از آنها که شاغل اند، در مشاغل دون پایه مشغول به کار هستند . ظاه را فرهنگ این بومیان از بین رفته است، مانند آمریکایی های اصیل به منطقه مشخصی رانده شده اند و از انجام اعمال و آیین عقیدتی و مقدس خود منع شده اند.
چیزی که خود شما باید برای یافتن و درک آن تلاش کنید، "پیام گم گشته" است ! به نظر می رسد که آمریکا، آفریقا و استر الیا سعی دارند روابط نژادی را بهبود ببخشند . با این حال، در منطقه مرکزی و گرم و خشک سرزمینی دورافتاده در استرالیا، محلی آرام، باثبات و باستانی وجود دارد؛ مردمی منحصر به فرد که به نژاد توجهی ندارند، اما به افراد دیگر و محیط زندگی خود اهمیت زیادی میدهند.
 پیشگفتار
درک این حس قلبی، به معنای درک بهتر بشر یا بشریت است . این کتاب یک دست نوشته شخصی بود که بعدها تبدیل به کتابی بحث برانگیز شد و مورد توجه قرار گرفت . با خواندن این کتاب می توانید نتایج گوناگونی بگیرید .
ممکن است کسی که این کتاب را می خواند با خود تصور کند فردی که من به عنوان مترجم خود در مورد او صحبت می کنم در گذشته از قوانین و مقررات دولتی از قبیل : سرشماری، مالیات، انتخابات، استفاده از اراضی، مجوز استخراج از معادن، گزارش دادن آمار زاد و ولد و مرگ و میر و غیره پیروی نکرده است. همچنین، ممکن است او از پیروی نکردن سا یر قبایل از این قوانین،حمایت کرده باشد . خیلی ها از من خواسته بودند این مرد را به میان مردم بیاورم تا گروهی تشکیل دهیم و به همراه آنها راهی که رفته بودیم را دنبال کنیم. من چنین چیزی را قبول نکردم ! به همین خاطر شاید من را به خاطر کمک کردن به این افراد در سر پیچی از قوانین مقصر و گناهکار بدانید . یاممکن است به خاطر اینکه گروهی تشکیل نداده ام تا اعضای آن را به چشم خود ببینید، تصور کنید که گفته های من حقیقت ندارند و افرادی که در مورد آنها صحبت میکنم وجود ندارند. پاسخ من این است : من از بومیان استرالیا دفاع نمی کنم، بلکه فقط از مردم قبیله کوچکی در استرالیا دفاع می کنم که آنها را افراد "وحشی " یا افراد"باستانی" می خوانند. زمانی که قبل از ژانویه سال 1994 به آمریکا برگشتم، مجدداً آنها را ملاقات کردم . من مجدداً از برکات وجود آنها و رضایت آنها ازنحوه نگارش این کتاب (پیام گم گشته )مخصوص، بهره مند شدم.خیلی دوست دارم این را به شما مخاطب عزیزم بگویم که بعضی از مردم تمایل زیادی به سرگرمی و هیجان دارند . اگر شما هم جزء این دسته ازافراد هستید، لطفا این کتاب (پیام گم گشته)را مطالعه کنید و لذت ببرید . این ماجرا شاید برای شما مانند یک قصه به نظر بیاید، ام ا بسیار جذاب خواهد بود و مطمئن باشید ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت کرده اید را دارد.اگر جزء افراد دیگری هستید که پیام این کتاب را در می یابند، تأثیرات رسا و قوی آن بر خود را خواهید دید . این پیام را در بند بند وجود خود حس خواهید کرد و خواهید دید که شاید این اتفاق برای شما می افتاد!
پیام گم گشته 
همه ما چنین تجربیاتی را کسب می کنیم تا به واسطه آنها رشد کنیم. تجربه من در استرالیا رخ داد، اما کاری را کردم که اگر هرکدام از شما جای من بودید همان کار را میکردید.همان طور که با انگشتان خود صفحات این کتاب را ورق می زنید،شخصیت های موجود در آن قلب شما را لمس می کنند. شاید زبان نگارش من یکی باشد، اما زبان حقیقت موجود در آن نامحدود است.پیشنهاد می کنم این پیام را بسنجید، معنایی که برای شما دارد را درک کنید و باقی آن را رها کنید. این قانون جهان هستی است. در سنت مردم صحرانشین، نام جدیدی برای خود انتخاب کرده ام که استعداد و توانایی جدیدی در من را نشان میدهد: "زبانِ همیشه در سفر".
با احترام
زبانِ همیشه در سفر
این کتاب(پیام گم گشته)، بیانگر داستانی است که از تجربه من در استرالیا الهام گرفته شده است. این اتفاق ممکن بود در آفریقا، آمریکای جنوبی و یا هر کجای دیگری که معنای تمدن و انسانیت هنوز در آن زنده است، رخ بدهد . این به عهده خواننده این کتاب(پیام گم گشته) است که پیام خاص خود را از آن برداشت کند.
مارلو مورگان
   بخشی از کتاب پیام گم گشته 
مهمان محترم
به نظر می رسید که باید خطری من را تهدید کند، اما من چنین احساسی نداشتم. همه چیز طبق روال عادی پیش می رفت. گروه شکارچیان چند مایل آن طرف تر نشستند و منتظر شکار خود شدند . چمدانی که یک ساعت پیش آن را با خود حمل کرده بودم، قرار بود فردا برچسب "بی صاحب" بخورد و ماهها در انبار بماند . قرار بود من نیز یکی از آمریکایی هایی باشم که در یک کشورخارجی ناپدید شده اند.یکی از صبح های گرم و سوزان ماه اکتبر بود و کنار یکی از هتلهای پنج
ستاره استرالیا منتظر راهنمای ناشناسی بودم . نه تنها خطری احساس نمی کردم، بلکه از ته دل خوشحال بودم . احساس خیلی خوبی داشتم و حس هیجان،موفقیت و آمادگی در وجودم موج می زد. در درونم احساس می کردم که :« امروز روز من است »یک جیپ بدون سقف وارد بخش ورودی دایره ای شکل هتل شد . صدای قیژ قیژ لاستیک آن بر روی پیاده رو خیس را هنوز به خاطر دارم . قطرات زیبای آب از لاستیک روی شاخ و برگهای درختان و گلهای سرخ پاشیده شدند.

با ما باشید تا قسمت بعد .....

شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/

 

کتاب سیزده دلیل برای اینکه اثر جی اشر بخش 1

سیزده دلیل برای اینکه....

سیزده دلیل برای اینکه ...

خانم متصدی تکرار میکنه:  آقا، میخوای این بسته چقدر زود برسه؟دو تا انگشتمو محکم روی ابروی چپم می کشم،طپش قلب شدیدی گرفتم.می گم« زمانش مهم نیست » متصدی بسته رو می گیره.همون جعبه ی کفشی که کمتراز بیست و چهار ساعت قبل گذاشته بودن جلوی در خونه مون. دوباره تو یه کاغذقهوه ای پیچیده می شه و درست با همون نواری بسته می شه که به دست من رسید.

منتهی به یه آدرس دیگه فرستاده می شه و با یه اسم جدید.اسم بعدی تو فهرستِ هانا بیکره.زیر لب میگم:«دسته ی سیزده تایی »

دلم نمیخواست متصدی صدامو بشنوه.

«ببخشید ؟»

سرمو تکون میدم.چقدرمیشه؟؟

خانم متصدی جعبه رو می ذاره روی یه پد پلاستیکی، بعد خیلی سریع چیزی تایپ می کنه.

فنجون قهوه ای رو که آرم پمپ بنزین روش حک شده رو پیشخون می ذارمو نگاهی به صفحه ی نمایشگر می اندازم. چند تایی اسکناس از کیف پولم بیرون می کشم و دستی توی جیبم می کنم ببینم سکه ای ته جیبم هست یا نه . پولارو می ذارم رو پیشخون.

متصدی میگه: فکر نمی کنم بتونی پول قهوه رو حساب کنی یه دلار کم داری ، یه دلار دیگه رو هم می دم،بعد چشمامو می مالم تا خواب از سرم بپره.  قورت دادن یه قلپ قهوه ی ولرم یه کمی سخته ولی چاره ای نیست مجبورم هر طور شده بیدار بمونم.

یا شایدم نه.شاید بهتر باشه کل روزو چرت بزنم.شاید این تنها راه برای طی کردن روز باشه. متصدی میگه:این بسته باید فردا به این آدرس برسه . شایدم پس فرد ا ، بعد جعبه رو میندازه تو سبد پشت سرش.

با ما باشید تا قسمت بعد ......

شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/

 

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ بخش 2

زندگی خود را دوباره بیافرینید

چرا باید کتاب دیگری در مورد خودیاری مطالعه کنید؟
به نظر ما کتاب موجود خلاء بین کتابهای خودیاری را جبران میکند. کتابهای بی نظیر زیادی در مورد خودیاری تألیف شده است. بسیاری از این کتابها در روشهای درمان خود بسیار موفق هستند با این وجود حوزه مورد بحث اکثر آنها محدود است برخی از این کتابها تنها به مشکلات خاصی مثل افسردگی، وابستگی، کم‌رویی و یا انتخاب همسر پرداخته اند. اگرچه ممکن است حوزه برخی از آنها وسیعتر باشد و مسائل بیشتری را تحت پوشش قرار دهند امّا با محدودیّت دیگری نیز مواجه هستند؛ این محدودیّت این است که آنها تنها از یک رویکرد برای حل مشکلات استفاده میکنند به عنوان مثال بعضی از این کتابها از روشهای شناختی رفتاری یا جبران گذشته استفاده میکنند، برخی از این کتابها نیز به مسائل مهم و فراگیری مثل مرگ میپردازند امّا راهحلهایی که به آن پرداختهاند بسیار ناشناخته و مبهم است. گاهی کلیگویی یا در لفافه سخن گفتن چنان است که خواننده نمیتواند به روش درستی برای تغییرات مطلوب دست یابد.
در این کتاب من و ژانت کلوسکو روش جدیدی را که برای تغییر الگوهای نهادینه شده زندگی کشف کرده ایم با شما در میان میگذاریم و به شناسایی یازده تله ی زندگی می‌پردازیم که روزانه با آن مواجه میشویم.
ما با ترکیب چند تکنیک از رویکردهای مختلف به شما در تغییر این تله های زندگی کمک میکنیم.
در نتیجه به نظر ما این کتاب با رویکردی جامع و دقیق به حل و فصل مشکلات دیرینه ی زندگی شما کمک میکند و در مقایسه با اکثر کتابهایی که مطالعه کرده اید مؤثرتر خواهد بود. 
از آنجایی که این کتاب به نوعی در مورد زندگی شخصی و حرفه ای من است مایلم در مورد ابداع این روش درمانی برای شما توضیحاتی بدهم.
سرگذشت زندگی حرفه ای من به عنوان یک درمانگر مانند سفری است که برای خودشناسی طی کرده ام. در سال 1957 از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شدم. خوب به خاطر دارم که اوّلین تجربه‌ی بالینی خودم به عنوان درمانگر را در دوره‌ی کارآموزی و در مرکز «سلامت روان جامعه نگر» فیلادلفیا، به دست آوردم. در دانشگاه، روشهای راجرز را که غیر رهنمودی است یاد گرفته بودم. برای درمان بیماران وقت زیادی صرف میکردم حوصله ی زیادی هم نداشتم این بیماران مشکلات اساسی در زندگی داشتند آنها به امید درمان به این مرکز مراجعه میکردند و حس درونی خود را بازگو میکردند من باید به حرفهایشان گوش میکردم و آنها را جمع بندی کرده تا بیماران بتوانند راه حل مشکلاتشان را پیدا کنند. امّا مشکل این بود که اکثر بیماران نمی توانستند راه حلی پیدا کنند یا اگر هم می توانستند خودشان راه حلی پیدا کنند بسیار زمان بر بود به طوری که من احساس شکست و ناامیدی میکردم. روش راجرز را نمی پسندیدم چون با خصوصیات اخلاقی من ناسازگار بود شاید من کم‌حوصله بودم امّا بیشتر مایل بودم که این تغییرات با سرعت رخ دهد و پیشرفت درمان ملموس باشد. از این شرایط ناراضی بودم، مثل اینکه من شاهد مشکلات بودم ولی نمیتوانستم کاری برای آنها انجام دهم همین مسئله موجب ناامیدی بیشتر من هم میشد. 
شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://alitabar.com/bone-takhfif/