معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

سلام دوستان گرامی از این پس می توانید کتاب های عمومی رو از ما بخواهید

زندگی خود را دوباره بیافرینید نوشته جفری یانگ

چرا باید کتاب دیگری در مورد خودیاری مطالعه کنید؟
به نظر ما کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ خلاء بین کتابهای خودیاری را جبران می کند. کتابهای بی نظیر زیادی در مورد خودیاری تألیف شده است. بسیاری از این کتابها در روشهای درمان خود بسیار موفق هستند با این وجود حوزه مورد بحث اکثر آنها محدود است برخی از این کتابها تنها به مشکلات خاصی مثل افسردگی، وابستگی، کم‌رویی و یا انتخاب همسر پرداخته اند.(کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ) اگرچه ممکن است حوزه برخی از آنها وسیعتر باشد و مسائل بیشتری را تحت پوشش قرار دهند امّا با محدودیّت دیگری نیز مواجه هستند؛ این محدودیّت این است که آنها تنها از یک رویکرد برای حل مشکلات استفاده می کنند به عنوان مثال بعضی از این کتابها از روشهای شناختی رفتاری یا جبران گذشته استفاده می کنند، برخی از این کتابها نیز به مسائل مهم و فراگیری مثل مرگ می پردازند امّا راه حلهایی که به آن پرداخته اند بسیار ناشناخته و مبهم است. گاهی کلی گویی یا در لفافه سخن گفتن چنان است که خواننده نمی تواند به روش درستی برای تغییرات مطلوب دست یابد.شما می توانید برای دریافت رایگان کتاب روی لینک کلیک کنید: کتاب رایگانکتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

در کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینیداثر جفری یانگ من و ژانت کلوسکو روش جدیدی را که برای تغییر الگوهای نهادینه شده زندگی کشف کرده ایم با شما در میان می گذاریم و به شناسایی یازده تله ی زندگی می‌پردازیم که روزانه با آن مواجه می شویم.
ما با ترکیب چند تکنیک از رویکردهای مختلف به شما در تغییر این تله های زندگی کمک می کنیم.
در نتیجه به نظر ما این کتاب با رویکردی جامع و دقیق به حل و فصل مشکلات دیرینه ی زندگی شما کمک می کند و در مقایسه با اکثر کتابهایی که مطالعه کرده اید مؤثرتر خواهد بود.برای دریافت بن تخفیف 45 درصدی خرید کتاب روی لینک بن تخفیف کلیک کنید: بن تخفیف
از آنجایی که این کتاب به نوعی در مورد زندگی شخصی و حرفه ای من است مایلم در مورد ابداع این روش درمانی برای شما توضیحاتی بدهم.در نظر بگیرید شما عادت مثبت «کتاب خواندن» را در خود ایجاد کرده‌اید و به عنوان مثال هر روز ۲۰ صفحه کتاب می‌خوانید. در این صورت شما در یک سال می‌توانید حداقل ۲۴ کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای بخوانید که بسیار شگفت‌انگیز است. یا مثلا تصور کنید این کتاب‌ها را در طول یکسال می‌توانید بخوانید: زندگی خود را دوباره بیافرینید - ملت عشق - از دولت عشق - هنر ظریف رهایی از دغدغه ها - مهر طلبی (بیماری راضی مردن دیگران)- قصه عشق -برتری خفیف - پیام گم گشته - در قلمرو سکوت - زندگی عاقلانه - نیرویت را درسختی ها بیاب - تسلی بخشی های فلسفه - جنگجوی عشق - پیوند زخم خوردهکتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

سرگذشت زندگی حرفه ای من به عنوان یک درمانگر مانند سفری است که برای خودشناسی طی کرده ام. در سال 1957 از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شدم. خوب به خاطر دارم که اوّلین تجربه‌ی بالینی خودم به عنوان درمانگر را در دوره‌ی کارآموزی و در مرکز «سلامت روان جامعه نگر» فیلادلفیا، به دست آوردم. در دانشگاه، روشهای راجرز را که غیر رهنمودی است یاد گرفته بودم. برای درمان بیماران وقت زیادی صرف می کردم حوصله ی زیادی هم نداشتم این بیماران مشکلات اساسی در زندگی داشتند آنها به امید درمان به این مرکز مراجعه می کردند و حس درونی خود را بازگو می کردند من باید به حرفهایشان گوش می کردم و آنها را جمع بندی کرده تا بیماران بتوانند راه حل مشکلاتشان را پیدا کنند. امّا مشکل این بود که اکثر بیماران نمی توانستند راه حلی پیدا کنند یا اگر هم می توانستند خودشان راه حلی پیدا کنند بسیار زمانبر بود به طوری که من احساس شکست و ناامیدی می کردم. روش راجرز را نمی پسندیدم چون با خصوصیات اخلاقی من ناسازگار بود شاید من کم‌حوصله بودم امّا بیشتر مایل بودم که این تغییرات با سرعت رخ دهد و پیشرفت درمان ملموس باشد. از این شرایط ناراضی بودم، مثل اینکه من شاهد مشکلات بودم ولی نمیتوانستم کاری برای آنها انجام دهم همین مسئله موجب ناامیدی بیشتر من هم میشد.

پس از مدّتی شروع به مطالعه کتابهایی در حوزه های رفتاردرمانی کردم. یکی از مسائلی که در رویکرد رفتاردرمانی تأکید مؤکد بر آن می شود تغییر سریع و عینی مشکل است. من پس از آشنایی با این رویکرد احساس آرامش بهتری داشتم زیرا به جای اینکه شخصی منفعل باشم می توانستم نقش فعال و مثمر ثمری در درمان بیماران ایفا کنم.
رفتاردرمانی مشکلات را در چارچوبی مشخص برای ما تبیین می کند و سپس تکنیک‌هایی را برای رفع این مشکلات ارائه می دهد. این تکنیکها که بسیار دقیق، تأثیرگذار و کاربردی هستند در بسیاری از کتابهای رفتاردرمانی دقیقاً نکته به نکته مثل کتابهای آشپزی و یا دستورالعملهای فنی ذکر شده اند.

  • حسن مطیع شرعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی