معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

سلام دوستان گرامی از این پس می توانید کتاب های عمومی رو از ما بخواهید

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم

این کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم همانطور که از نام آن پیداست، مربوط به دروغ هایی است که در مواقع روبرو شدن با مشکلات و دشواری ها به خود می گوییم. برای همه ی ما پیش آمده است که زمان هایی سختی ها و فشارهای ناشی از اتفاقات سهمگین چنان بر ما فشار آورده که تنها راه فرار از آن را انکار دانسته ایم.
به عبارتی دیگر، دروغگویی به خودمان را ابزاری دانسته ایم تا دردهایمان را بکاهیم. همواره انسان در زندگی، مواجهه با واقعیت برایش سخت بوده است؛ از این رو این رویه همیشه برایمان دردسر درست کرده است. واقعیت این است زمانی که در رویداد پیش آمده در زندگی به خودمان(کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم )دروغ می گوییم، باورهایی سراب گونه در ما شکل می گیرند و چه بسا همین تصورات غلط ما را به بیراهه هایی می کشاند. آن زمان که در مسیر حرکت مان چیزی ما را متوقف کند؛ آنجا که بایستیم و به خود و پیرامونمان بنگریم، آنگاه خواهیم دانست که چه مسیر اشتباهی را پیموده ایم. این همان ثمره ی دروغگویی به خودمان است.

شما می توانید با کلیک کردن روی لینک زیر از بن تخفیف زیر استفاده کنید :

بن تخفیف


کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم، در تلاش است تا به خواننده ی خود القا کند که برای حل مشکلات زندگی نیاز است که انسان با حقیقت روبرو شود. البته رویارویی با حقیقت هم تبعات خود را دارد، که نویسنده ی کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم یعنی آقای جان فردریکسون راه و روش آن را برای ما بازگو کرده است.در نظر بگیرید شما عادت مثبت «کتاب خواندن» را در خود ایجاد کرده‌اید و به عنوان مثال هر روز ۲۰ صفحه کتاب می‌خوانید. در این صورت شما در یک سال می‌توانید حداقل ۲۴ کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای بخوانید که بسیار شگفت‌انگیز است. یا مثلا تصور کنید این کتاب‌ها را در طول یکسال می‌توانید بخوانید: زندگی خود را دوباره بیافرینید - ملت عشق - از دولت عشق - هنر ظریف رهایی از دغدغه ها - مهر طلبی (بیماری راضی مردن دیگران)- قصه عشق -برتری خفیف - پیام گم گشته - در قلمرو سکوت - زندگی عاقلانه - نیرویت را درسختی ها بیاب - تسلی بخشی های فلسفه - جنگجوی عشق - پیوند زخم خورده

ایی که به خود می گوییم دروغ ه

کتاب دروغ یی که به خود می گوییم ها

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم، سلسله جلسات روان درمانی

جان فردریکسون نویسنده ی کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم، تلاش کرده تا قدم به قدم موضوعات را تشریح کند. فردریکسون کوشیده تا با ملایمت و آرام آرام خواننده را با حقایق زندگانی اش روبرو کند.
طبق یافته های اخیر روانشناسی، روانکاو ها معتقدند که اولین راه برای کسب موفقیت و رسیدن به امیال و رویاها، پذیرش تمام مسئولیت زندگی فردی می باشد. اینکه شخص بپذیرد که آنچه برای او اتفاق می افتد، گاه از تصمیمات غلط خود اوست. اینکه اگر اتفاقی برای آن شخص افتاد، تنها کسی که می تواند آن را حل کند خود اوست.
امر مهم و بدیهی که وجود دارد این مورد است که هنگام پدید آمدن مشکل، پذیرش تمامی ابعاد آن مشکل خود نیمی از حل آن معضل است. اگر بتوانیم در زندگی دروغ هایمان را بشناسیم و حقایقی که از آن ها می گریزیم را بپذیریم، پنجره ای جدیدی از جهان هستی به روی ما باز می شود، سرزمینی از خوبی ها و بدی های راستین!
شاید ابتدا خوانندگان این اثر کمی نسبت به این موضوع گارد بگیرند؛ که پذیرش واقعیت به معنای تسلیم شدن است! اما جان فردریکسون اسم آن را “حقیقت” گذاشته است. او معتقد است که دروغ ها ما را به بیماری می کشانند و در مقابل، مواجهه با حقیقت درمانگر ماست.
این اثر پرده از یک راز مهم بر می‌دارد و آن هم اینکه ذهن ما به راحتی ما را فریب می دهد، آن هم با دروغ هایی که به ما می گوید! کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم باور هایی برای شما خواهد ساخت که دیگر هیچکس نتواند به شما آزار برساند و از همه مهمتر اینکه حتی خودتان هم نتوانید به خودتان آسیب برسانید.

جان فردریکسون

چطور با حقیقت مواجه شویم، خود را پذیرا باشیم، و زندگی بهتری بیافرینیم

در کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم، چه می گذرد؟

برشی از کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم:

(( روزی عروسکی از جنس نمک برای اولین بار به قدم زدن در کنار دریا پرداخت.عروسک پرسید:"تو کی هستی؟"
دریا جواب داد:"من اقیانوس ام.بیا تو تا ببینی."
عروسک درون موج ها قدم گذاشت و در آخرین لحظه پیش از حل شدن در آب با صدایی خفه گفت:"آهان، الآن می فهمم کی هستم."))
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اثر شیوایی کلام و سادگی بیان است. در این اثر مفاهیم عمیق و پیچیده ی روان درمانی با کلام ساده و روان برای مخاطب بازگو شده است.
در زندگی همه ی ما پیش آمده است که خود را بازنده و شکست خورده دیده ایم . در زمینه های زیادی مثل: تربیت فرزند، روابط خانوادگی، جایگاه شغلی و… اینگونه تصورات خفت بار که گاها در ذهن ما تار عنکبوت بسته است در بسیاری از موارد موجب تحت تاثیر قرار دادن زندگی می شود. هر کدام از این موارد می تواند سال ها ما را از فانتزی مورد نظرمان دور نگه دارد! فردریکسون در این کتاب بیان کرده که “ برای شفایافتن، ما باید خود را وقف کشف حقایقی کنیم که از آنها اجتناب می‌کنیم.”

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم اثری از جان فردریکسون

خواندن کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم، موجب خواهد شد تا زندگی مان را بازنگری کنیم. همه چیزی را با تجزیه و تحلیل جدیدی بنگریم. شاکله ی اصلی اثر این است که ما با خود حقیقی مان صاف و صادق نیستیم و همین باعث می شود که خود واقعی مان به منصه ظهور نرسد. یکی از عوامل گرفتاری های ما در زندگی همین است که خود واقعی مان در پشت دروغ هایی که بر ما مسلط شده اند، اسیر شده است.
بعد از مطالعه ی این اثر خواهید دانست که چگونه شادی و سرمستی که با دروغ گویی به خود، از خودمان دور کرده ایم را مجددا به زندگی خود بازگردانیم. پس آنگاه که کتاب را گشودید، خوش آمدید… شما به اتاق درمان آمده اید…

  • حسن مطیع شرعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی