معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

سلام دوستان گرامی از این پس می توانید کتاب های عمومی رو از ما بخواهید

کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید اثر جو ویتالی

این کتاب که بعضی آن را با نام “زندگی را بدون مرز تجربه کنید” و بعضی هم با نام “محدودیت صفر” می‌شناسند، نوشته‌ی مشترک جو ویتالی و ایهالیاکالا هولن است که در جرگه‌ی کتاب های روانشناسی موفقیت قرار گرفته است.شما می توانید برای دریافت رایگان کتاب روی لینک کلیک کنید: کتاب رایگان
شاکله و محور کلی این کتاب بر تشریح اصول مهم روانشناسی، علمی و معنوی تاکید دارد. ویتالی سعی کرده تا این موضوعات را بدون اضافه گویی و با زبانی ساده و گیرا برای مخاطبانش بیان کند.
ماجرا‌ی این کتاب برگرفته از اتفاقاتی است که در واقعیت برای نویسنده رخ داده و نویسنده سعی کرده تا در کشاکش این وقایع، تکنیک ها و روش های موثری را در اختیار خواننده قرار دهد.”برای دریافت بن تخفیف 45 درصدی خرید کتاب روی لینک بن تخفیف کلیک کنید: بن تخفیف
به عقیده ی برخی (ضمیر ناخودآگاه) مهمترین دستاورد قرن حاضر می باشد. قدرت ضمیر ناخودآگاه، مافوق تصور انسان است. خوشبختانه مطالعه ی این اثر منجر به پالایش ضمیر ناخودآگاه خواننده می شود. همه ی ما در ذهن خود محدودیت هایی داریم که غالب آن ها محدودیت هاییست که خودمان برای خودمان ساخته ایم! کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید ما را از شر این محدودیت های ساختگی رها می سازد.
یقین داشته باشید که پس از مطالعه ی این اثر، تمامی موانع درونی که باعث عقب افتادن شما از اهدافتان شده، مرتفع خواهند شد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 7-1216x800.jpg است

کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید؛ روشی اسرارآمیز برای دستیابی به فراوانی، سلامتی و آرامش

با جو ویتالی بیشتر آشنا شویم.

جو ویتالی متولد سال 1954 میلادی، در شهر نیلز آمریکا می باشد. مردم دنیا او را با حضور در مستند “راز” می شناسند. او اکنون به تدریس روحانیات و معنویات مشغول است. علاقه ی وافر به کتابخوانی و مطالعه، ویتالی را از کارتن خوابی به درجات رفیع متافیزیک رساند.
از کتاب های مشهور وی می توان به محدودیت صفر، عامل جذب، پنج قدم آسان برای خلق ثروت . هر دقیقه یک مشتری زاده می شود اشاره کرد.
ویتالی علاوه بر نویسندگی، سخنرانی و تدریس، در موسیقی هم سررشته دارد. آثار موسیقی او به پانزده آلبوم می رسد.
او در کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید به روش “هواپونوپونو” که یک روش پاکسازی بومیان هاوایی می باشد، پرداخته است. وی معتقد است که مشکلات ما نه از جانب خداوند هستند و نه از جانب الهامات؛ بلکه به خاطر برنامه ریزی های ماست.در نظر بگیرید شما عادت مثبت «کتاب خواندن» را در خود ایجاد کرده‌اید و به عنوان مثال هر روز ۲۰ صفحه کتاب می‌خوانید. در این صورت شما در یک سال می‌توانید حداقل ۲۴ کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای بخوانید که بسیار شگفت‌انگیز است. یا مثلا تصور کنید این کتاب‌ها را در طول یکسال می‌توانید بخوانید: زندگی خود را دوباره بیافرینید - ملت عشق - از دولت عشق - هنر ظریف رهایی از دغدغه ها - مهر طلبی (بیماری راضی مردن دیگران)- قصه عشق -برتری خفیف - پیام گم گشته - در قلمرو سکوت - زندگی عاقلانه - نیرویت را درسختی ها بیاب - تسلی بخشی های فلسفه - جنگجوی عشق - پیوند زخم خورده

زندگی را بدون مرز تجربه کنید

جو ویتالی نویسنده ی کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید

ویتالی می گوید: تمام فکرهایی که در سر شما هستند به اندازه ی یک نقطه اند؛ اما شما فکر می کنید که آن ها اندازه ی کل دنیا هستند! شما تنها کاری که باید انجام دهید، پاک کردن همان یک نقطه است. زمانی که توانستید آن نقطه را پاک کنید به خداوند وصل شده و آگاه می شوید.

آنچه در کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید…

روش بومیان هاوایی که در این کتاب توضیح داده شده است، شیوه ای برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش است. نویسندگان این اثر معتقدند که انسان با پذیرش تمام مسئولیت ها و وظایف خودش می تواند بسیاری از معضلات خود را حل کند که اینجا دقیقا محدودیت صفر است؛ جایی که انسان به این فهم می رسد که هیچ محدودیتی در برابر اهداف و خواسته های او نیست. با این تفاسیر این کتاب به تغییر نگرش و باورهایتان در زندگی کمک خواهد کرد. در برشی از کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید می خوانیم:
(( وقتی خود واقعی‌تان شوید هر آنچه کامل، تمام‌عیار، بی‌عیب ‌و نقص و درخورتان است در اختیارتان قرار خواهد گرفت. وقتی اختیار را به دست خود واقعی‌تان بدهید، خواه ناخواه شاهد کمال در افکار، گفتار، کردار و اعمالتان خواهید بود اما اگر اجازه دهید افکارتان بر شما حکومت کنند خودبه‌خود نقصان را تجربه خواهید کرد و به سمت بیماری، گیجی، انزجار، افسردگی، قضاوت و فقر هبوط خواهید کرد. ))
کشف کردن رگه های امید در درون خواننده و زنده کردن آن، مطلبی است که در برش بالا مشهود می باشد. نکته‌ای که در لایه های پنهانی این اثر نهفته و نویسنده تلاش کرده تا به طور غیرمستقیم آن را به خواننده القا کند، این است که مخاطب با دید جدیدی به دنیای اطرافش نگاه کند؛ یک دید جدید به ظرفیت هایش، توانایی هایش، حتی به مشکلات پیش رویش.
و نکته ی پایانی اینکه در هر قسمت از کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید به نقطه ای می رسیم که موفقیتی حاصل می شود، آن را محدودیت صفر خواهیم نامید!

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 6-1200x800.jpg است

کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید

سخن پایانی

کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید، از چهار عبارت معجزه آسا مکررا استفاده کرده است . واژه های: دوستت دارم، متاسفم، مرا ببخش، متشکرم. پیشتر از اهمیت ضمیر ناخودآگاه گفتیم؛ این کلمات تاثیر بسیار زیادی بر ضمیر ناخودآگاه یا ناهشیار ما دارند که با هر بار استفاده، می توانند فرکانس های پرقدرتی از خود تولید کنند.
جو ویتالی با تکرار این الفاظ با یک تیر دو نشان را هدف گرفته؛ اول اثر گذاری بر ضمیر ناهشیار و دوم اینکه مخاطب با تکرار مکرر این الفاظ، با این عبارات عجین شده و گفتارش برای او آسان می شود. این عبارات، مواردی هستند که در زندگی امروزه ی ما کمتر استفاده می شوند و چه بسا مواقعی نگفتن شان برای ما مشکل آفرین می شوند.
کتاب زندگی را بدون مرز تجربه کنید، کتابی است که با مطالعه ی آن انگیزه‌ ای جدید پیدا خواهید کرد که تا آخرین ذره ی انرژی تان از اهداف و خواسته هایتان دست نکشید. این چیزیست که نویسندگان این کتاب از شما توقع دارند؛ پس قبل از اینکه این کتاب را در دستانتان بگیرید، ابتدا آستین هایتان را بالا بزنید، سپس نفسی عمیق بکشید و با عزمی راسخ به پیکار محدودیت هایتان بروید…

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی