معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

معرفی و فروش کتاب

فروش کتاب های دانشگاهی و عمومی

سلام دوستان گرامی از این پس می توانید کتاب های عمومی رو از ما بخواهید

زندگی خود را دوباره بیافرینید ژانت کلوسکو

"کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید" یکی از مشهورترین آثار نویسنده و روانشناس معروف، جفری یانگ میباشد که در حوزه ی روانشناسی خودیاری باعث ایجاد تحولی عظیم شد.

مایه مباهات است که «جفری یانگ و ژان کلوسکو» موفق شده اند بر اساس اصول و تکنیک‌های شناخت‌درمانی روش جدیدی برای حل مشکلات شخصیّتی بیماران ارائه دهند. نویسندگان این کتاب (زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ)توانسته اند بر اساس خلاقیت؛ ابزارهای تأثیرگذاری برای ارتقاء روابط بین فردی و شغلی ابداع کنند. به دنبال این تغییرات در روابط بین فردی و شغلی شاهد تغییرات فوق العاده ای در زندگی خواهیم بود.(کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ)شما می توانید برای خرید این کتاب روی لینک روبرو کلیک کنید : کتاب جفری یانگ

زندگی خود را دوباره بیافرینید

جفری یانگ یکی از روانشناسانی بود که عقیده داشت بیشتر ویژگی های اخلاقی و شخصیتی انسان ها در دوران کودکی شکل می گیرد و مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسانی است، به همین دلیل نیز در بسیاری از موارد مشاهده میشود که وقتی فردی از اهداف و یا حتی ترس های زندگی خود صحبت میکند به یاد خاطره ای در کودکی خود می افتد. حقیقت آن است که ذهن کودکان توانایی تشخیص راست و دروغ را ندارد و هر اتفاقی را که مشاهده می کنند در ضمیر ناخوداگاهشان ثبت می شود و بر اساس همین اتفاقات حقیقت آینده ی انسان ساخته میشود.یانگ از جمله افرادی میباشد که برای اولین بار روش نوینی به نام طرحواره درمانی را وارد رشته روانشناسی کرد و نتایج موفقیت آمیز بکارگیری از این روش، بسیاری از مشتاقان و پژوهشگران رشته روان شناسی را تحت تاثیر قرار داد.

اختلالات شخصیّتی یکی از الگوهای خودآسیب رسان است، این اختلالات موجب می‌شوند که افراد مبتلا همیشه احساس نارضایتی کنند. علاوه بر این افرادی که دچار اختلال شخصیّت هستند علاوه بر اضطراب و افسردگی از مشکلات مزمن و عدیده ای رنج می برند. این افراد غالباً قادر به برقراری روابط با نزدیکان خود نیستند، همچنین کارآمدی و کفایت لازم را در شغل خود نیز نمی توانند بروز دهند معمولاً کیفیت زندگی این افراد پایین تر از حد مطلوب آنهاست.

شناخت‌درمانی برای درمان این الگوهای چالش آفرین و دردسرساز تدابیری اندیشیده است. در درمان اختلالات شخصیّتی نه تنها علائمی مانند افسردگی، اضطراب حملات وحشتزده، اعتیادها، اختلالات تغذیه ای، مشکلات جنسی و بیخوابی توجّه ما را جلب میکند بلکه به دنبال شناخت و تغییر طرحواره های زیربنایی یا باورهای کنترل گرایانه نیز هستیم. 
(مؤلفین این کتاب به جای اصطلاح تخصصی طرحواره از واژه ی تله ی زندگی استفاده کرده اند)اغلب بیمارانی که برای درمان مراجعه می کنند چند طرحواره اساسی دارند که در مشکلات ظاهری آنها نمود پیدا می‌کنند. پرداختن به طرحهای بنیادین در فرایند درمان اثرات قابل توجّه و مفیدی دارد. اکثر حوزه های زندگی بیماران مبتلا به اختلال شخصیّت تحت تأثیر طرحواره های بنیادین قرار میگیرند.

معرفی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

شناخت درمانگران با پرداختن به برخی از نشانه های بالینی از وجود مشکلاتی خبر می‌دهند که طرحواره ها در بروز آنها نقشی اساسی دارند یکی از این نشانه های بالینی ارائه گزارش بیمار در مورد مشکلاتش است. وقتی که از بیماران در مورد دلایلی که موجب بروز مشکلاتشان میشود سؤال میکنند، اغلب این پاسخها را میشنویم "همیشه همین‌طور بوده ام"، "همیشه با این مشکل مواجه بوده ام"، "از زمانی که یادم میآید همینطور بوده‌ام" علاوه بر این به نظر میرسد که این مشکلات در نظر آنها بسیار طبیعی است و چندان از این وضعیت ناراضی نیستند. نشانه ی بالینی دیگری که توجّه درمانگران را به خود جلب میکند این است که بیماران از انجام وظایف و تکالیفی که به آنها محول میشود و باید در خانه انجام دهند سرباز میزنند.

به نظر میرسد فرایند درمان به بن بست رسیده است. این بیماران با وجود این که خواهان تغییر هستند در برابر تغییر مقاومت میکنند. نشانه بالینی سوم این است که به نظر میرسد بیمار از تأثیر سوء رفتار خود بر اطرافیان آگاه نیست گاهی ممکن است بیماران اطلاعات کافی از رفتارهای خود آسیبرسان نیز نداشته باشند.
تغییر این طرحواره ها کار آسانی نیست. عناصر شناختی رفتاری و هیجانی این طرح‌واره ها را تقویت میکند که در درمان باید به همه ی این عناصر پرداخته شود. تغییر در یک یا دو عنصر مشکلی را حل نمی‌کند. 
کتاب "زندگی خود را دوباره بیافرینید" سعی در شناسایی و تغییر یازده الگوی شخصیّتی مزمن و خودآسیب رسان دارد که از آنها به عنوان تله های زندگی نام برده است. در این کتاب از روشهای متنوع و در عین حال سادهای استفاده می‌شود و خوانندگان بهراحتی مفهوم واژه ی تله ی زندگی را درک کرده و تله های زندگی خود را شناسایی می‌کنند. تجارب گران‌بهایی که درمانگران در مواجه با مثالهای واقعی به دست آوردهاند به خوانندگان کتاب کمک می‌کند تا بهتر تله های زندگیشان را بشناسند. مؤلفان نه تنها این تله ها را شناسایی کرده اند بلکه به معرفی تکنیکهای اثربخش برای تغییر آنها نیز پرداخته اند. 

زندگی خود را دوباره بیافرینید

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ

این کتاب رویکردی یکپارچه نگر دارد و از درمانهای شناختی، رفتاری، روانکاوی، و تجربی استفاده کرده است و در عین حال با تمرکز بر شناخت درمانی به جنبه ی کاربردی تکنیک‌ها و حل مسئله توجّه دارد.
کتاب حاضر، تکنیکهایی مؤثر برای حل مشکلات دردآور و مزمن ارائه میدهد و با مطالعه ی آن می‌توانید به میزان حساسیّت، شفقت و تفکّرات بالینی نویسندگان پی ببرید.شما تصور کنید این عادت خوب را در خود ایجاد کنید و هر روز 15 صفحه از یک کتاب را بخوانید در پایان سال شما 15 الی 20 کتاب سیصد صفحه ای را خوانده اید این چقدر عجیب است ولی شدنی فکر کنید برای مثال این کتاب ها را مطالعه کنید : زندگی خود را دوباره بیافرینید - ملت عشق - از دولت عشق - هنر ظریف رهایی از دغدغه ها - مهر طلبی (بیماری راضی مردن دیگران)- قصه عشق -برتری خفیف - پیام گم گشته - در قلمرو سکوت - زندگی عاقلانه - نیرویت را درسختی ها بیاب - تسلی بخشی های فلسفه - جنگجوی عشق - پیوند زخم خورده

  • حسن مطیع شرعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی